Leverings Informatie

Verzendkosten Nederland en Buitenland

Voor de bestelling binnen Nederland, wordt een toeslag berekend van € 5.90 ex. BTW
Voor de bestelling naar buiten Nederland, wordt een toeslag berekend van €  ex. BTW 

Hoe vaak betaal ik voor het bezorgen?

U betaalt per bestelling eenmaal een bijdrage in de bezorgkosten, ongeacht het aantal bestelde artikelen.

Vooraadstatussen

Op Voorraad

Het product is leverbaar uit eigen voorraad. 
Wanneer u het product voor 18.00 uur besteld en betaald, kunt u het product binnen 24 uur in ontvangst nemen. 

Niet op Voorraad

Het product is niet leverbaar uit voorraad. Het product staat al in bestelling bij onze leveranciers.
Zodra de producten binnen zijn zal de voorraad aangepast worden op de webshop. 

Bestellingen

De procedure voor het bestellen in onze winkel loopt als volgt: 
• De producten uitkiezen en in de winkelmand plaatsen
• De winkelmand openen
• Afronden
• Uw persoonlijke gegevens invullen (bestelstap 1)
• Een manier van betaling kiezen (bestelstep 2)
• Uw bestelling bevestigen (bestelstap 3)
• Op de bestelbevestiging wachten (bestelstap 4).

RMA formulier en informatie

GSM fabriq.nl BV staat achter haar producten en klanten. Mocht het voorkomen dat een product niet functioneert of niet naar uw wens is zullen wij ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk een nieuw product ontvangt, of uw geld terugkrijgt door middel van een Creditnota/tegoedbon. 

Aanspraak maken op garantie 

RMA indienen kan na het inloggen op uw account via Mijn Account -> Mijn retouraanvragen kunt u de aanvraag voor een nieuwe RMA indienen. De RMA team zal vervolgens onderzoeken of het onder garantie valt.
• Fabrieksfout (DOA, Dead on Arrival)
• Fysieke schade aan het pakketje.

Mocht het zijn dat uw pakketje beschadigd is of uw pakketje geopend is dan raden wij u aan om foto’s te nemen van het pakketje en de beschadigde producten.
Wij zullen dit tonen aan de transporteur. Dit wordt alleen vergoed als er op dezelfde dag een melding is gemaakt via de email.

RMA Regels van GSM Fabriq.NL BV

• Alle producten dienen in de originele Seal retour te worden gestuurd.
• Producten zonder ons logo worden niet in behandeling genomen.
• Pakketten zonder een volledig ingevulde RMA formulier worden niet in behandeling genomen (Duidelijke klachtomschrijvingen).
• Het verpakken van uw rma, diefstal of tracering problemen vallen onder uw verantwoordelijkheid.

Het pakket kan meteen na de RMA aanvraag ingediend te hebben terug gestuurd worden. Dit dient wel met track en trace en aangetekend te gebeuren.

Samsung Service Pack Schermen 

Samsung Service Pack schermen behouden alleen hun garantie als ze niet gemonteerd zijn, mits dit door een Samsung Service Point is gemonteerd. Wij raden u aan om de schermen vooraf te testen! 

(let op: Geen gemonteerde / afgeplakte en of beschadigde LCD’s terug sturen!) Helaas kunnen wij geen garantie geven op GEMONTEERDE Samsung Schermen deze vallen niet meer onder GARANTIE! 

Verkeerde product besteld of ontvangen 

Als u een verkeerd product hebt besteld dan kunt u deze terugsturen op eigen kosten. Dit product moet de originele verpakking hebben. 
Wij zullen deze dan controleren en vervolgens een creditnota aanmaken. Als u het verkeerde product hebt ontvangen dan zullen wij op eigen kosten het product vervangen. 

In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie : 
• Fabrieksfout
• Verkeerde product ontvangen
 

Hulp nodig?